نحوه بازگشت کالا
حمایت از مشتری و راضی بودن کاربران، همواره اولویت اصلی گیگالپ است، برای همین ما برای حفظ رضایتمندی هرچهتمامتر مشتریان، امکان بازگشت و یا تعویض کالا را برای مشتریان در نظر گرفتهایم.
ارجاع و یا تعویض کالا طبق رعایت قوانین زیر صورت میگیرد :
ازآنجاییکه گیگالپ فروشگاه اینترنتی لپ تاپ استوک میباشد، لذا برای مرجوع و یا تعویض کالا طبق قوانین زیر عمل میکند.
1- برای تعویض و یا ارجاع کالا ابتدا باید ظرف کمتر از 24 ساعت با بخش امور مشتریان تماس گرفته و هماهنگ کنید، لذا از انجام هرگونه ارسال و اقدام یکطرفه خودداری کنید؛ در صورت اقدام یک طرفه هرگونه هزینه و تبعات متوجه مشتری خواهد بود.
2- تعویض و ارجاع لپ تاپ استوک تنها در صورتی انجام میشود که از زمان تحویل لپ تاپ تا یک هفته پیچ های پشت لپ تاپ و مانیتور آن باز نشده و برچسب ضمانت اصالت کالا دچار مخدوشی و خرابی نشده باشد.
3- زمان ارجاع و تعویض کالا در صورت قابل ارجاع بودن، تنها تا 7 روز بعد از دریافت کالا امکانپذیر خواهد بود و پس از ارجاع سلامت لپ تاپ مرجوعی توسط پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید لپ تاپ جایگزین ارسال خواهد شد و یا وجه ارجاع داده خواهد شد.
4- مشتری مستلزم است در صورت مشاهده هرگونه صدمه و نقص ظاهری و در مجموع دفرمه بودن بسته و وجود آسیب فیزیکی، از تحویل گرفتن بسته از پیک یا پست یا تیپاکس خودداری نمایید؛ در صورت آسیب دیدگی محصول توسط پست، تیپاکس و یا پیک، شرکت مسئولیتی در خصوص ارجاع و تعویض آن به عهده نخواهد داشت.
5- در صورت انصراف از خرید، درصورتیکه کالای شما ارسال نشده باشد، میتوانید با امور مشتریان تماس حاصل کرده و سفارش خود را کنسل کنید. اما اگر کالا ارسال شده باشد و مشتری از خرید خود انصراف دهد، کلیه هزینههای بستهبندی و پست از حساب مشتری کسر خواهد شد.
مطابقت شرایط ارجاع و تعویض کالای خریداریشده، توسط بخش امور مشتریان تعیین میشود و تنها در صورت تصمیم و تأیید این واحد صورت میپذیرد.
در صورت انصراف از خرید و کنسل کردن سفارش، مبلغ پرداختی ظرف 30 روز کاری بهحساب مشتری واریز خواهد شد.
مرجوع کردن کالا تنها با این شرایط امکان پذیر است:
- محصول داخل بسته شکسته شده و یا لپ تاپ ارسالی با فیلم های و تصاویر ارسالی توسط واحد فروش مطابقت نداشته باشد.
- تعداد محصولات موجود در بسته از تعداد محصولات خریداری شده کم تر باشد.
- متفاوت بودن محصول با محتوای درج شده در سایت (لپ تاپ استوک دریافتی از لحاظ کانفیگ با محصول خریداری شده مطابقت نداشته باشد.)
- اگر لپ تاپ صفر خریداری شده و پلمپ آن بدون هماهنگی مشتری باز شده باشد.
- لپ تاپ روشن نشود و مشکل سخت افزاری (رم، سی پی یو، حافظه داخلی و کارت گرافیک) داشته باشد.
در صورت وجود مشکلات فوق در بسته ارسالی، هزینه بازگشت بر عهده وبسایت لپتاپیفای خواهد بود.
برای ارجاع و یا تعویض کالا میتوانید با امور مشتریان از طریق راههای ارتباطی زیر تماس برقرار کنید:
شماره تلفن: 09184393971 – 09187847212
ایمیل: gigalapstore@gmail.com
واتس آپ: +989918343039
بخش امور مشتریان سایت گیگالپ در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر پاسخگوی تماس مشتریان عزیز هستند.