بهترین ها

معرفی بهترین لپ تاپ های استوک ایسر

معرفی بهترین لپ تاپ های استوک ایسر

همیشه کسانی که به دنبال یک لپ تاپ استوک قدرتمند با عملکرد مناسب و قیمت بصرفه هستند به یک جواب خواهند رسید: لپ‌تاپ‌ های استوک ایسر به عنوان یک انتخاب عالی برای تجربه‌ی یک دستگاه با کارایی بالا و هزینه معقول معرفی می‌شوند که با قابلیت اجرای برنامه های گوناگون از کاربردهای روزانه تا بازی‌ های حرفه‌ای، گزینه‌ های ایده‌آلی برای هر دسته کاربری فراهم می‌کنند. با ترکیبی از قدرت پردازش، صفحه‌ نمایش با کیفیت، و امکانات متنوع، لپ‌تاپ‌های استوک ایسر به دنبال تأمین نیازهای هر فرد برای یک تجربه‌ی کامل و رضایت‌بخش می‌باشند.

لپ تاپ های ایسر در ۴ دسته کلی عرضه می شوند که هرکدام هدف خاصی را دنبال می کنند: لپ تاپ های پرچمدار ایسر به اسم Predator Helios برای گیمینگ و کارهای مهندسی، لپ تاپ های میانرده گیمینگ نیترو، لپ تاپ های خانگی و اداری اسپایر (Aspire) و لپ تاپ های لمسی Spin. ما در این مقاله ۴تا از بهترین لپ تاپ های ایسر را معرفی خواهیم کرد و نقاط مثبت و منفی هر کدام را لیست می کنیم تا کمی در انتخاب شما کمک کرده باشیم.

لپ تاپ استوک گیمینگ ایسر Nitro 5

لپ‌ تاپ استوک گیمینگ ایسر Nitro 5 یک گزینه بی‌نظیر برای علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای است که صفحه‌ نمایش آن با رزولوشن Full HD و فرکانس 144 هرتز، تجربه‌ی بازی فوق‌ العاده‌ای را ارائه می‌دهد. کیبورد با نور پس‌ زمینه RGB قابل تنظیم، تاچ‌ پد دقیق و حساس، و کیفیت سخت‌ افزار قدرتمند از جمله مزایای این لپ‌ تاپ هستند. با پردازنده Intel Core i7 یا AMD Ryzen 7، گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 یا RTX 3060، و حافظه RAM قابل ارتقاء، این لپتاپ آمادگی برای اجرای بازی‌های مدرن و برنامه‌های گرافیکی را دارد.

قیمت لپ تاپ استوک گیمینگ نیترو 5 نسبت به کانفیگ های آن از 28 میلیون شروع می شود و گزینه ای مناسب برای افرادیست که به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند با قیمت پایین است. سیستم خنک کنندگی این لپ تاپ مناسب و کارآمد می باشد ولی متاسفانه در اکثر اوقات شاهد روشن بودن توربو فن ها می باشید که صدای مزاحمی تولید می کنند. وزن نیترو 5 حدود 2.7 کیلوگرم می باشد که برای حمل مداوم کمی سنگین بنظر می رسد ولی طراحی آن بسیار جمع و جور است که در نگاه اول شبیه به یک لپ تاپ 14 اینچ به نظر می رسد!

  • صفحه نمایش بشدت با کیفیت 15.6 اینچ و 144 هرتز
  • کیبورد نرم و بادوام
  • تاچ پد حساس با دقت بسیار
  • قیمت مناسب و مناسب برای افرادی که دنبال لپ تاپ گیمینگ ارزان می باشند
  • طراحی گیمینگ جذاب و جمع و جور
  • مشاهده بندرت لگ حتی در امور ساده روزمره
  • روشن شدن توربو فن حتی در استفاده های روزمره و ایجاد صدای مزاحم

لپ تاپ استوک گیمینگ ایسر نیترو ۵، در مقایسه با رقیب اصلی خود، یعنی اچ پی وکتوس 15 از لحاظ ظاهری کمی شیکتر می باشد و طراحی و افکت های نوری آن کمی بیشتر به یک لپ تاپ گیمینگ نزدیکتر است ولی از لحاظ عملکرد سخت افزاری در مقابل آن کم می آورد چون در استفاده های معمولی نیترو ۵ ممکن است شاهد لگ های جزئی باشید ولی لپ تاپ استوک اچ پی وکتوس ۱۵ تماما از عهده برنامه های سنگین و مولتی تسکینگ بر می آید.

لپ تاپ استوک گیمینگ اچ پی Victus 15 مدل i5 12450H 8GB 512GB SSD 4GB GTX1650 15.6” FHD144Hz

39.800.000 تومان

 پردازنده:i5-12450H ظرفیت حافظه: RAM 8 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی:512 گیگابایت SSD گرافیک:  (NVIDIA® GeForce GTX™ 1650 Laptop GPU (4 GB GDDR6 دقت صفحه نمایش:  FHD (1920 x 1080) 144Hz

لپ تاپ استوک گیمینگ ایسر predator helios 300

لپ تاپ Acer Predator Helios 300 پرچمدار گیمینگ برند ایسر می باشد که از لحاظ عملکردی پا به پای لپ تاپ های گیمینگ بالارده دیگر مانند اچ پی، ام اس آی یا گیگابایت کار می کند! قیمت این لپ تاپ استوک بسته به نوع کانفیگ آن در دسته لپ تاپ های استوک تا 50 میلیون و بیشتر قرار می گیرد و قیمت پایه آن حدود 40 میلیون می باشد. سخت‌افزار قدرتمند با پردازنده Intel Core i7 یا i9 و گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 یا 3080، توانمندی و برتری هلیوس 300 را برای اجرای بازی‌های حرفه‌ای فراهم می‌کند. حافظه رم این لپ تاپ 16 گیگابایت می باشد که می توان آن را تا 32 گیگابیت ارتقا داد. همچنین مشکل صدای مزاحم توربو فن در این نسخه بهبود یافته و توانسته اند قدرت سیستم خنک کنندگی را افزایش دهند.

صفحه نمایش لپ تاپ استوک ایسر پرداتور هلیوس 300 از نوع IPS و 15.6 اینچ با رزولوشن فول اچ دی 144 هرتز می باشد که علاوه بر تجربه بازی های حرفه ای، برای استفاده های حرفه ای ادیت و تدوین فیلم، رندرینگ، طراحی سه بعدی و کار با فتوشاپ مناسب می باشد و یک لپ تاپ استوک مهندسی با قیمت اقتصادی بحساب می آید. و در آخر وزن این دستگاه 2.5 کیلوگرم است که حمل آن نسبت به نیترو ۵ کمی راحت تر است!

  • صفحه نمایش بسیار با کیفیت ومناسب برای طراحی فیلم و عکس
  • طراحی شیک بدنه و افکت های RGB
  • وزن کمتر نسبت به سایر لپ تاپ های گیمینگ
  • صدای مزاحم توربو فن ها
  • کیفیت کمتر قطعات نسبت به رقبا که باعث قیمت کمتر این لپ تاپ می شود
  • عملکرد بسیاز ضعیف باطری

لپ تاپ استوک ایسر Aspire 7

لپ تاپ های استوک ایسر Aspire 7 جزو دستگاه های مالتی میدیا با کاربری روزمره هستند و در دسته لپ تاپ های استوک تا 25 میلیون قرار می گیرند. این سری از لپ تاپ های ایسر به سه دسته Aspire 5، Aspire 3 و Aspire 7 تقسیم می شوند که اسپایر 7 از تمامی آن ها قوی تر می باشد و کانفیگ های مختلفی دارد. کانفیگ مورد نظر ما شامل پردازنده اینتل Core i7-10750H گرافیک مجزا GTX1650 و 16گیگابایت رم می باشد که ارزش خرید زیادی را به این لپ تاپ می بخشد. عملکرد اسپایر ۷ به نسبت اجرای بازی ها و برنامه های مهندسی خوب و قابل اعتماد می باشد و باتوجه به قیمت مناسبی که دارد اکثرا جزو گزینه های خرید دانشجویان می باشد. اسپایر ۷ با 2.1 کیلوگرم وزن و باطری 4 سلول 48وات‌ساعت یک لپ تاپ مهندسی متوسط با قابلیت حمل نسبتا آسان بشمار می آید که می تواند 2 الی 4 ساعت شما را همراهی کند. کیبورد استفاده شده در این لپ تاپ بسیار نرم و با کیفیت می باشد که خوشبختانه تمامی دکمه ها از جمله NumPad‌ را شامل می شود پس می توان گفت گزینه خوبی برای استفاده های حسابداری هم می باشد.

قیمت بصرفه برای استفاده های دانشجویی، مهندسی و تجربه بازی های رایانه ای

استفاده از سخت افزارهای بروز

قابلیت ارتقا رم

  • زاویه دید صفحه نمایش محدود
  • کیفیت بدنه متوسط
  • مشاهده لگ در بعضی از مواقع

لپ تاپ استوک ایسر Spin 5

چند سالی ست که بازار لپ تاپ های لمسی با قابلیت چرخش 360 درجه اوج گرفته و خواهان زیادی پیدا کرده اند. ایسر، این نوع لپ تاپ هارو تحت عنوان Spin عرضه می کند که مانند نسخه های اسپایر شامل سه مدل Spin5، Spin3 و Spin7 می شوند. لپ تاپ استوک 13 اینچ ایسر Spin 5 قیمت بسیار مناسبی دارد و در دسته لپ تاپ های استوک تا 20 میلیون قرار می گیرد و قیمت نسخه پایه آن به صورت استوک از 13 میلیون شروع می شود. هدف از انتخاب و معرفی این لپ تاپ در این مقاله، قیمت بصرفه آن و ارزش خرید بالای آن برای استفاده دانش آموزی می باشد و در نظر داشته نباشید این لپ تاپ تنها برای فعالیت های روزمره مانند وب گردی، فیلم دیدن، کلاس های آنلاین و استفاده های دانش آموزی مناسب است و در استفاده های ساده می تواند جوابگوی دانشجویان و کار با فتوشاپ هم باشد.

لپ تاپ 13.5 اینچی ایسر مدل Acer Spin 5 پردازنده i7 رم 8 گیگابایت گرافیک Intel X360

15.000.000 تومان

 پردازنده:i7-8550U ظرفیت حافظه: RAM 8 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی:256GB SSD گرافیک: Intel UHD دقت صفحه نمایش:  FHD(1920 x 1080)x360 touch

  • صفحه نمایش لمسی با قابلیت چرخش 360 درجه و پشتیبانی از قلم
  • قیمت مناسب برای استفاده های روزمره و دانش آموزی
  • قدرت پردازشی ضعیف
  • قلم بنسبت ناکارامد

ما در گیگالپ، لپ تاپ های استوک ایسر را به کسانی که بدنبال امکانات و سخت افزار بروز ولی قیمت پایین هستند پیشنهاد می کنیم. بله، قیمت لپ تاپ های استوک ایسر بسیار مقرون بصرفه است ولی بیاد داشته باشید کیفیت آن ها هم کمی پایین تراست.

بله تمامی لپ تاپ های ایسر قابلیت ارتقا رم و حافظه را دارند و حداکثر اندازه آن بسته به نوع و مدل آن متفاوت است.

باتوجه به قیمت بصرفه لپ تاپ های نیترو ۵ و هلیوس ۳۰۰ باید بگوییم که بله ارزش خرید دارند و می توانید از نقاط ضعف آن ها چشم پوشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *