بهترین ها

بهترین لپ تاپ های استوک ایسوس

بهترین لپ تاپ های استوک ایسوس

آیا به دنبال لپ‌تاپی هستید که علاوه بر کیفیت ساخت بی‌ نظیر از قدرت پردازش بالا، صفحه‌ نمایش با کیفیت و خدمات پس از‌ فروش عالی هم بهره‌مند باشید؟ در معرفی بهترین لپ‌تاپ‌ های استوک ایسوس، ما به بررسی اجمالی کیفیت قطعات، سخت‌ افزار پیشرفته، نمایشگرهای فوق‌العاده و خدمات پس از‌فروش ویژه ایسوس می‌پردازیم. ایسوس با ترکیب بی‌نظیر استانداردهای کیفیتی، تکنولوژی روز و تجربه‌ی سال‌ ها در زمینه تولید لپ‌ تاپ، گزینه‌هایی فوق‌العاده را برای کاربران حرفه‌ ای و افرادی که به دنبال یک تجربه‌ی کامل با لپ‌ تاپ هستند، فراهم می‌کند.

لپ تاپ های برند ایسوس با اسم های مختلف و کاربری های جدا عرضه می شوند، به طور مثال لپ تاپ های گیمینگ ایسوس را تحت عنوان ROG یا TUF عرضه می کنند و لپ تاپ های مهندسی مدرن را با اسم ZenBook. لپ تاپ های گیمینگ و ظریف را با اسم های ROG Zephyrus و لپ تاپ های خانگی را تحت عنوان VivoBook می شناسیم. در این مقاله به معرفی ۶ تا از بهترین لپ تاپ های استوک ایسوس می پردازیم و جدا از قیمت حدودی، معایب و مزایای هرکدام را نام می بریم.

لپ تاپ استوک گیمینگ ایسوس Zephyrus G15

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus G15 برادرِ بزرگترِ Zephyrus G14 می باشد که با سخت افزار قدرتمندتر و با صفحه نمایش 15.6 اینچ و رزولوشن 2K 165Hz در بازار عرضه می شود. صفحه نمایش IPS استفاده شده در این لپ تاپ قابلیت لمسی را ندارد ولی از پوشش مات در آن استفاده شده تا در مقابل آفتاب بتوانید جزئیات را بهتر ببینید. زفیروس جی ۱۵ با قیمت حدودی 60 میلیون در رده بهترین لپ تاپ های گیمینگ با پردازنده Ryzen 9-5900Hs، گرافیک 8 گیگابایت RTX3080، رم 16 گیگابایت و حافظه 1 ترابایت SSD با وزن 1.9 کیلوگرم قرار می گیرد که نسبت به ابعاد و زن آن قبلیت حمل آسان را دارد و باطری 90Wh آن می تواند حدود 5 الی 7 ساعت شما را در استفاده های معمولی همراهی کند.

اگر به پشت این لپ تاپ دقت کنید، متوجه نقطه هایی می شوید که با نظم خاصی در قسمت کناری چیده شده اند و زیر این حفره ها چراغ های LED قرار گرفته تا به کمک برنامه های شخصی سازی ایسوس بتوانید اشکال خاص خود را به نمایش بگذارید و یک جلوه هنری را جلوی دوربین های استریم یا فضای گیمینگ خلق کنید. این لپ تاپ در دو رنگ خاکستری و سفید به صورت استوک در گیگالپ موجود می باشد که جهت سفارش می توانید به قسمت محصولات مراجعه کنید یا با پشتیبانی در تماس باشید.

  • سخت افزار بشدت قوی و پرسرعت مانند گرافیک RtX3080
  • چیپست های مهندسی شده و مقاومت بیشتر در برابر شوک های الکتریکی
  • کیفیت و عمر بالای دستگاه
  • طراحی شیک گیمینگ
  • (اگر موردی به دید شما اومد لطفا کامنت کنید)

لپ تاپ استوک گیمینگ ایسوس TUF 15

لپ تاپ گیمینگ ایسوس تاف 15 ثابت کرده است که لپ تاپ های میانرده هم می توانند ارزش خرید بالایی داشته باشند و پا به پای پرچمدارها کار کنند و آخ به لب نیارند! این غول گیمینگ ایسوس با پردازنده Core i7-12650H و گرافیک 8 گیگابایت RTX3070 از قوی ترین لپ تاپ های استوک ایران می باشد که با قیمت حدودی 60 میلیون قابل تهیه است. 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD از مشخصات دیگر این لپ تاپ است که در کنار صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی 144هرتز تجربه گیمینگ خوبی را برای شما به ارمغان می اورند. اگر بخواهیم به طراحی گیمینگ لپ تاپ Asus TUF 15 اشاره کنیم، دو مورد برجسته آن قابل توجه است: استفاده از افکت های نوری زیر کیبورد که باتوجه به دکمه های WASD سفید شیشه ای حس خوبی را منتقل می کند و دومی خطوط روی پشت لپ تاپ است که لوگو TUF در وسط آن قرار دارد.

از کیبورد فول سایز در این لپ تاپ استفاده شده و کلید های WASD و جهت ها به نحو خوبی از سایر دکمه ها متمایز شده اند. همچنین، تاچ پد آن نسبت به حالت معمولی بزرگتر است و محل قرار گیری ان به نحویست که کمتر مزاحم شما خواهد شد و دست به صورت اتفاقی روی آن قرار نمی گیرد. باطری استفاده شده در این لپ تاپ در دو نسخه 76وات و 90وات می باشد که باطری اول می تواند حدود 4 ساعت و دومی 5 ساعت شما را همراهی کند. همچنین وزن این لپ تاپ حدود 2.3 کیلوگرم می باشد که حمل آن نسبت به اندازه و وزنی که دارد می تواند کمی سنگین و دشوار باشد!

لپ تاپ استوک گیمینگ ایسوس TUF 15 مدل i7 12650H 16GB 512GB SSD 8GB RTX 3070 15’6 “FHD 144HZ

61.000.000 تومان

 پردازنده:i7-12650H ظرفیت حافظه: RAM 16 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت SSD گرافیک: 8GB RTX 3070 دقت صفحه نمایش: DISPLAY 15’6 INCH 144Hz 

  • سخت افزار قوی با پشتیبانی پس از فروش خوب به دلیل فراوانی این مدل در بازار ایران
  • پردازنده قدرت مند intel core i7 12650H
  • طراحی شیک گیمینگ و حاشیه های کم صفحه نمایش
  • کیبورد فول سایز با تاچ پد بزرگ
  • جدا سازی کیبوردهای اصلی گیم WASD و کیلد جهت ها
  • صدای زیاد توربو فن ها در استفاده های سنگین

نسخه دیگری از این لپ تاپ تحت عنوان Asus TUF Dush F15 موجود می باشد که قیمت بصرفه تری نسبت به نسخه اصلی آن دارد. از تفاوت های ظاهری این دو لپ تاپ می توان به نداشتن دکمه اعداد در سمت راست کیبورد در نسخه داش اشاره کرد. همجنین، پشت این لپ تاپ کمی ساده تر شده و لوگو تاف را به صورت کوچکتر در یک گوشه مشاهده می شود. علاوه بر این تغیرات ظاهری، ایسوس سعی می کند همیشه از پردازنده های چند نسل قبل در لپ تاپ های Asus TUF Dush استفاده کند تا بتواند قیمت تمام شده آن ها را پایین بیاورد. لپ تاپ استوک گیمینگ ASUS Tuf Dush F15 با پردازنده اینتل Core i7 11370H، گرافیک 8 گیگابایت RTX3070، رم 16 گیگابایت و حافظه یک ترابایت SSD با قیمت حدودی 53 میلیون قابل سفارش در گیگالپ می باشد.

لپ تاپ استوک گیمینگ ایسوس Zephyrus M16

مانند تمامی برندهای مطرح تکنولوژی، ایسوس هم از تکنیک تغیر دادن اسم برای فروش بهتر بعضی از محصولات استفاده می کند. لپ تاپ گیمینگ Asus Rog Zephyrus M16 همان لپ تاپ Zephyrus G15 می باشد که تنها اسم آن عوض شده و از نمایشگر 16 اینچ با نسبت تصویر به بدنه 94 درصدی و صفحه نمایش 2K در آن استفاده می شود. در بدنه پشتی این لپ تاپ هم مانند لپ تاپ های Zephyrus G14 و Zephyrus G15 از حفره های نوری استفاده شده است تا بتوانید تصاویر مختلف را به کمک آن ها به نمایش بگذارید.

قیمت حدودی لپ تاپ استوک Asus Rog Zephyrus M16 با مشخصات زیر نزدیک 52 میلیون می باشد که در کانفیگ های مختلف و قیمت های کمتر موجود می باشد.

  • پردازنده اینتل Core i9 11900H
  • 6 گیگابایت گرافیک Nvidia RTX3060
  • 24 گیگابایت حافظه رم
  • 1TB حافظه SSD

پردازنده بسیار قوی نسل ۱۱ Core i9

صفحه نمایش بزرگتر (16 اینچ) با رزولوشن 2K 165Hz

خدمات پس از فروش راحت

کیفیت بدنه و استحکام بالا

قیمت بسیار بصرفه و اقتصادی

  • استفاده از نسخه 6 گیگابایت گرافیک

لپ تاپ استوک ایسوس ZenBook Duo 14 UX482E

یکی از تحولات صنعت لپ تاپ توسط ایسوس رقم خورده و آن هم استفاده از مانیتور دوم برای کاربری های مختلف بود! شما می توانید به کمک نمایشگر دوم لپ تاپ مهندسی ایسوس Zenbook Duo UX482E بسیاری از فعالیت های خود را راحت تر کنید، مثلا تمپلت های رنگی خود را حین کار با فتوشاپ در آن جا قرار دهید یا تایم لاین ادوبی پریمیر را در آن نمایشگر ببینید و فضای بیشتری در نمایشگر اصلی داشته باشید. این نمایشگر در بالای کیبورد قرار دارد یعنی کیبورد به سمت پایین منتقل شده و فضای خالی بالا را یک نمایشگر 12.5 اینچ با رزولوشن 1920×515 پر کرده است که قابلیت پشتیبانی از قلم و تاچ را دارد. همچنین تاچ پد به قسمت NumPad منتقل شده که با یک دکمه بین کاربری اعداد و تاچ پد سویچ می کند!

نمایشگر اصلی این لپ تاپ 14 اینچ با کیفیت Full HD Touch می باشد و بدنه آن طوری طراحی شده است که زمان باز کردن نمایشگر، صفحه نمایش دوم به سمت بالا می آید و زاویه کمی به خود می گیرد تا کار با آن راحت تر شود. همچنین، در این لپ تاپ خبری از نوار های رنگی RGB مانند لپ تاپ های گیمینگ نیست و پشت آن بسیار ساده طراحی شده که تنها لوگو ایسوس به چشم می خورد. قیمت این لپ تاپ استوک با مشخصات زیر، حدود 52 میلیون می باشد که گرافیک استفاده شده در آن برای فعالیت های نیمه سنگین طراحی، کار با فتوشاپ، کار با پریمیر، ادیت و تدوین و برنامه نویسی مناسب است.

  • پردازنده اینتل Core i7-1165G7
  • 2 گیگابایت گرافیک انویدیا MX450
  • 16 گیگابایت رم
  • 512 گیگابایت SSD

لپ تاپ زنبوک دوو با نمایشگر 14 اینچ و وزن 1.6 کیلوگرم برای انجام کارهای مهندسی در بیرون یا فضاهای کوچک بسیار مناسب است و قابلیت حمل بالایی دارد. همچنین، باطری 70 وات آن می تواند حدود 4 ساعت شما را همراهی کند و زمانی که از مانیتور دوم هم استفاده کنید این عدد ماکسیموم به ۳ ساعت خواهد رسید. قیمت این لپ تاپ در نگاه اول نسبت به سخت افزار استفاده شده کمی زیاد به نظر می آید ولی در نظر داشته باشید کارایی لپ تاپ زنبوک دوو 14 جدا از دستگاه های گیمینگ می باشد و افراد خواهان آن، به خاطر ویژگی مانیتور دوم آن را تهیه می کنند.

  • صفحه نمایش دوم 12 اینچ با پشتیبانی از قلم و تاچ
  • بدنه یک دست و ساده
  • وزن و ابعاد کم با قابلیت حمل آسان
  • عدم استفاده از گرافیک های قوی تر مانند سری 3000 انویدیا
  • ظرافت زیاد لپ تاپ در طراحی که باعث حساسیت شما روی بدنه می شود

لپ تاپ استوک ایسوس ZenBook Flip 14 UX463FA

یکی دیگر از لپ تاپ های مهندسی ایسوس، لپ تاپ استوک ZenBook Flip 14 UX463FA می باشد که صفحه نمایش لمسی آن قابلیت 360 درجه دارد و به کمک پشتیبانی از قلم طراحی آن می توانید به راحتی به خلق آثار هنری و گرافیکی بپردازید. رزولوشن این لپ تاپ 14 اینچ، فول اچ دی می باشد و باقیمت حدودی 32 میلیون قابل سفارش است. علاوه بر صفحه نمایش لمسی که از قلم هم پشتیبانی می کند، در قسمت تاچ پد زنبوک فلیپ از یک نمایشگر ساده استفاده شده تا بتوانید استفاده های محدودی مانند دسترسی سریع تر به برنامه ها و شورتکات ها داشته باشید.

بزرگترین ضعف این لپ تاپ در این رنج قیمتی، نداشتن گرافیک مناسب برای استفاده های مهندسی و طراحی می باشد و با استفاده از گرافیک Intel UHD آن می توانید به کارهای ساده فتوشاپ و سبک ادیت بپردازید. این لپ تاپ ۱۴ اینچ 1.3 کیلوگرم وزن دارد و قابلیت حمل آسان آن باعث می شود که برای ارائه پروژه ها در جلسات، کنفرانس ها، استفاده در مکان های کوچیک یا کافه ها بسیار مناسب باشد.باطری ۳ سلولی 50 وات-ساعت استفاده شده در این لپ تاپ می تواند بیشتر از ۵ ساعت شارژدهی را در استفاده های معمولی داشته باشد که بسیار کارامد است!

مشخصات سخت افزاری کانفیگ مورد نظر ما در این رنج قیمت به شرح زیر می باشد:

  • پردازنده اینتل Core i7 10510U
  • گرافیک یکپارچه Intel UHD
  • 16 گیگابایت رم
  • 512 گیگابایت حافظه SSD
  • وزن 1.3 کیلوگرم، شارژدهی مناسب و صفحه نمایش 14 اینچ که باعث قابلیت حمل بالا آن می شود
  • صفحه نمایش لمسی 360 لمسی با قابلیت پشتیبانی از قلم
  • تاچ پد مدرن به صورت نمایشگر که دسترسی های شما را راحت تر می نماید.
  • نداشتن گرافیک کارآمد

لپ تاپ استوک ایسوس VivoBook 14

لپ تاپ های خانگی و روزمره ایسوس تحت عنوان ویووبوک عرضه می شوند. در اکثر خانه های ما یکی از این لپ تاپ ها وجود دارد و وقتی می خواهیم در مورد آن حرف بزنیم، اولین موردی که به آن اشاره می کنیم می گوییم: خیلی وقته این لپ تاپ رو داریم! لپ تاپ استوک ایسوس VivoBook 14 یکی از این لپ تاپ های خانگی و جون سخت می باشد که با سخت افزاری جدیدتر در بازار استوک و فروشگاه گیگالپ موجود می باشد. این لپ تاپ با مشخصات زیر و با قیمت 25 میلیون به جرعت از بهترین انتخاب ها در بازه قیمتی 20 تا 30 میلیون می باشد. اگر بخواهیم VivoBook 14 را با ZenBook Flip مقایسه کنیم متوجه می شویم که از لحاظ کارایی و سخت افزاری خیلی بالاتر می باشد و اگر به دنبال آپشن های خاص نیستید (مانند اسکرین دوم در تاچ پد) مطمئن باشید که حتی برای استفاده های گرافیکی و کار با فتوشاپ این لپ تاپ عملکرد بهتری دارد.

  • پردازنده اینتل Core i5-1135G7
  • گرافیک یکپارچه Intel Iris
  • 8 گیگابایت رم قابل ارتقا
  • 512 گیگابایت حافظه SSD
  • صفحه نمایش 360 درجه لمسی با رزولوشن فول اچ دی

حمل ویووبوک ۱۴ با وزن تقریبی 1.3 کیلوگرم بسیار آسان می باشد و ظرافت و نازکی لپ تاپ باعث جلب توجه همگان خواهد شد. باطری 42 وات‌ساعت این لپ تاپ می تواند بالای 5 ساعت شما را همراهی کند و برای استفاده های معمولی مانند فیلم دیدن، وب گردی۷ کار با فتوشاپ و برنامه نویسی نیازی به حمل شارژر نخواهید داشت. اگر احساس می کنید صفحه نمایش 14 اینچ برای استفاده های شما مانند فیلم دیدن و وب گردی کوچیک می باشد می توانید نسخه ۱۷ این این لپ تاپ رو با مشخصات زیر تهیه نمایید. رنج قیمت لپ تاپ استوک ایسوس VivoBook 17 حدود ۲۰ میلیون می باشد که ارزش خرید بالایی نسبت به سخت افزار و کیفیت بدنه و قطعات دارد.

  • پردازنده اینتل Core i5-1035G1
  • گرافیک یکپارچه Intel UHD
  • 12 گیگابایت حافظه رم
  • یک ترابایت حافظه داخلی HDD و 128 گیگابایت حافظه داخلی SSD
  • صفحه نمایش 17 اینچ با رزولوشن HD+

سخت افزار قوی نسبت به قیمت و رقبا

صفحه نمایش 360 درجه لمسی

وزن کم و شارژدهی بالا

(اگه در این بازه قیمتی ایرادی از این لپ تاپ دیدین لطفا کامنت کنید)

لپ تاپ های سری ZenBook ایسوس به لپ تاپ های مهندسی معروف هستند و معمولا ایسوس نبوغ های تکنولوژی خود را در آن ها پیاده سازی می کند. قیمت بالای این لپ تاپ ها به دلیل امکانات خاص آن هاست که باید نسبت به نیازهای خود آن را بسنجید و خریداری نمایید.

شما می توانید در نمایشگر دوم لپ تاپ ZenBook Duo هر چیزی را به نمایش بگذارید و هیچ محدودیتی ندارد و از قابلیت های ویژه آن این است که لمسی می باشد و از قلم هم پشتیبانی می کند.

برخلاف لپ تاپ زنبوک دوو، در لپ تاپ ZenBook Flip اجازه ندارید هر استفاده ای از نمایشگر کوچیگ دوم نمایید و تنها می توانید به کمک برنامه مخصوص آن از یک سری امکانات بهره ببرید.

ما در فروشگاه گیگالپ تست کرده ایم که نه تنها در لپ تاپ های استوک بلکه در لپ تاپ های آکبند هم میزان ساعت شارژدهی توسط سایت مرجع خیلی بالاتر از واقعیت می باشد و همیشه سعی کرده ایم در داخل سایت از اعداد وقاعی تر استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *